diumenge, 24 de juny del 2012

Sobre els O.V.N.Is 3

Per mi recordar-ho es molt dur en certs aspectes: Aquesta "gent" es va posar en contacte amb mi per la nit de bon principi es van identificar com el nostre ying (el nostre oposat) dient per exemple que la gent que mort aquí apareix allà en forma d'ou o sigui nova vida o que mentre aquí tot es color per a ells tot es "energia" hem van preguntar la manera mes fàcil de posar en contacte els dos mons jo els hi vaig dir que la probabilitat matemàtica de que poguessin aterrar o posar-se en contacte era mínima per que per a ells aterrar aquí era "contaminar-se" i per nosaltres molt "violent" varem estar fent proves "baixades provables" (com en un simulador) cap era encertada i moltes errònies al final van considerà que no podrien baixar i ens van acomiada com els seus "germans d'aigua" físicament superiors pro impossibles de volar mes lluny que del seu propi planeta mentre que ells son mentalment superiors capaços de fer anar els seus "Ovnis" mes ràpidament per tots els llocs hem van dir que per sé una mena de "Híbrid" la meva unió amb un "germà d'aigua" seria el seu comiat

Apunt: Els recordo mes o menys com en moltes fotos que hi ha penjades a Internet

Apunt 2: Jo realment vaig notà alguna cosa



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada