dilluns, 23 de març del 2015

dia cero

Ahir vaig penja un pòster a la meva habitació des de que era casteller no penjava pòsters de cap mena que no fossin sortides diades o propaganda tenia totes les parets plenes de records de tota mena i de moltes "colles" quant vaig deixar la colla (castellera) no va sé la única a la que li vaig donar l'esquena... amb la meva ment esperava tornar no sabia ni com ni quant però en el meu interior ho necessitava només tenia una colla a prop ja que no tinc transport per anar als pobles dels costats; No vaig reble ni cap trucada ni cap missatge res i mes aviat es diria que vaig sortir i el meu record es va oblidar van passar els anys i jo sencer espera caure mes en un pou sencer sortida vaig fer tres neteges brutals per intentar començar de nou i d'alguna manera vaig recupera "coses"......

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada