dimecres, 9 de gener del 2013

Frontón

Me sentí mal........Quant era petit hem posava darrera de totes les files de la classe en el col·legí al mirar la pissarra no entenia res del que posaven en ella els professors. Fins que un de ells es va donar compte que no llegia res per que era miop. Hem vaig posar olleres però era una mica "tard" no podia seguir el ritme dels demés alumnes que copiaven els "deures" de classe a la pissarra......

Jo també hem vaig aficionar ha Spiderman (una temporada) i al veure que el seu pitjor enemic era el Follet Verd doncs no hem va fer gaire gracia al seu "uniforma" ni als seus ulls desorbitats

També vaig enamorar-me d'una noia que tenia els ulls verd i les seves amigues m'ho van posar "difícil" tant "difícil" que li vaig agafar mania a ella i a totes les noies que anaven amb el mateix rotllo i be la meva mare tenia també els ulls mig verds amb lo qual la vida amb els meus pares es va tornar una mica "complicada"

"Epíleg": M'agraden les olives....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada