dijous, 20 de setembre del 2012

"La colla"

Hems reuníem els dimarts divendres i algun cap de setmana m'implicava a tot el que fèiem però a la vegada que me implicava m'allunyava fins al punt de que molts estiguessin fastiguejats del tema i be al trobar parella dintre la colla decidissin sortir fins al punt en que eren tres persones contades a les reunions. Jo vaig continuar fins que hem vaig enamorar en un principi es van ajuntar una proposta de un altre grup (pro jo ja sabia com acabaria aquest tema) i del enamorament sabia que jo no aniria a cap lloc ni u deixaria (la colla) pro sembla que ells volien fer-me una prova de "fidelitat" i be vaig suspendre després no hem va queda mes motiu que deixar-los i entre els motius que tenia era un emprenyament general un altre per que no podia aguantar la seva "indiferència" davant el que sentia per ella i per un altre costat per que hem vaig sentir traït

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada