diumenge, 22 de juliol del 2012

Sobre els O.V.N.Is 5

1999: Estava en una "colla" la situació en aquell moment era molt complicada hems van reunir i van intercanviar "opinions" jo sobrava va ser el missatge que vaig reble indirectament pro tots ens sentien malament amb un raig de desesperació vaig navegar per Internet i vaig trobar dos aparicions destacades de Ovnis una en Sud-Amenrica (de múltiples aparicions i altre en Xina bastant exagerada que en van cridar bastant la atenció

2004 Aprox.: Després de una petita castanyada en el camp vaig seguir un rastre (de molts que vaig seguir) amb un rastrejador que hem van portar a un tros de "camp" i a la tornada el mateix dia un altre vegada navegant vaig veure dos aparicions de O.V.N.Is en diferent moment molt a prop quasi tocant terra. "Hipotèticament" crec que el rastre que vaig seguir era de dos familiars meus un de proper i altre de lluny que tenien certa intimitat en el moment de seguir-los. En fi amb el temps vaig treure la conclusió de que crec que va ser un presagi totalment relacionat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada