dimecres, 4 d’abril del 2012

jo & Família (habitat: El meu metro quadrat)

És la meva família i ells ho són tot.

Qui vulgui estar amb mi tindrà que "confessar-ho" a ells mes que res per que per el que a mi respecta no conec ni sé res sobre l'amor ni de "relacions" humanes (no tinc cap grup d'amics/amigues amb el que sortir normalment) 

Com veieu es la meva habitació te uns 5 metres aproximadament al llit cabrien dos persones bastant justet pro a la hora de dormir es tindria que dormir nomes per que el llit porta bastants anys i esta una mica així si s'ha de fer sexe millor en una esteri-lla que tinc per aquí. Un parell de calaixos vuits que servirien per fica la roba de ella i a mes en cas de emergència es pot compartí la roba soc aficionat al col·leccionisme pro per temes de espai u he deixat i nomes compro alguna cosa. Demanaré D.N.I. Tenen preferència les del meu poble. Únic requisit que no fumi i "esportista"


Apunt: Soc hetero i no fumo


Apunt 2: Si tens que aportar alguna cosa "nova" a la família vent vingut sigueu, si no, no cal ni que et presentis (estic curt d'inspiració)

Apunt 3: Que sigui solvent i femenina amb els peu al terra

Apunt 4: Nomes soc d'una dona

Apunt 5: Aquest soc jo per si us interessa es la foto mes "actual"

Apunt 6: Tinc preservatius, probes d'embarassos i Tampax i dolços (bastants)






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada